Te ma kinek fizettél?
Kövesd a korrupció piaci árának alakulását!

Zajlik a fizettem.hu bétatesztje

Az oldal zárt körű béta tesztelése október 10-én indult. Jelentkezni még mindig lehet, ha szeretnéd kipróbálni az első kenőpénz-figyelő oldalt! Hozzáférést a fizettem@atlatszo.hucímen tudsz igényelni. A teszteléssel kapcsolatos tudnivalókat a hozzáférési infókat tartalmazó e-mailben fogod megkapni.

Egy hónapig gyűjtöttük az adományokat a fizettem.hu kenőpénzfigyelő oldal megvalósítására. Egymillió forintot szerettünk volna összegyűjteni, ebből 616 ezer forint érkezett be. A fennmaradó összeget saját forrásokból pótoljuk, és önkéntesek segítségével folytatjuk a munkát.

Hogyan fog működni?

Az elkészült fizettem.hu oldalon megoszthatod majd a saját történetedet arról, hol, mikor, ki és mennyi kenőpénzt fizettetett veled, esetleg te önszántadból miért gondoltad azt, hogy jó ötlet, ha adsz valakinek pénzt. Sőt, azt is megírhatod, ha visszautasították, vagy te utasítottad vissza a felajánlott összeget.

Konkrét nevektől mentes történeteket gyűjtünk, ennek érdekében a beküldött szövegeket számítógépes úton anonimizáljuk, majd publikáljuk az oldalon, és a történetben bevallott összegek alapján folyamatosan nyomon követjük, hogy az egyes szektorokban mennyi kenőpénzt, hálapénzt fizetnek az emberek. Megmutatjuk, hogyan alakul a korrupció piaci ára Magyarországon.

Még mindig segíthetsz!

A Fizettem.hu projekt fenntartásához továbbra is fogadunk adományokat. Adományodat banki átutalással az atlatszo.hu Közhasznú Nonprofit Kft. MagNet Magyar Közösségi Bank 16200216-00141891 bankszámlaszámán juttathatod el nekünk. A megjegyzés rovatba írd be: fizettem. (Ha külföldről utalnál, akkor ezek az adatok is kellenek: IBAN: HU03 1620 0216 0014 1891 0000 0000 SWIFT: HBWEHUHB) PayPalon keresztül is küldhetsz nekünk támogatást a projektre (ott is van megjegyzés rovat, használd!): azonosítónk info@atlatszo.hu.

Pólót is rendelhetsz (amit akár tőlünk személyesen vehetsz át az irodánkban), az is a támogatás formája, rendeléskor mindenképp írd bele a megjegyzés rovatba, hogy fizettem, innen tudjuk, hogy most ezt a projektet támogatnád a vásárlással.


süti beállítások módosítása